onsdag den 14. oktober 2009

Onsdag den 14. oktober


Dette blir en meget hurtig opdatering, blir hentet snart af Maria og hendes far, og så ska vi til Tyskland og handle ind til festen på lørdag.
Jeg tror ikke jeg får meget søvn i nat, det er jo imorgen jeg skal ind og se Bytte bytte købmand.
Thomas og Anders er helt klart nogle af mine yndlings komikere, og så Linda P selvfølgelig. (:
Savner min kæreste, han tager til Spanien på fredag, og skal være der nede i en måned. :/
Er begyndt at skrive med en pige der hedder Mette, hun er også stor Linda P fan ligesom mig (: Så det er rart med en som ikke blir træt af at hør om hende xD Hun bor i Hobro, og vi skal måske mødes når jeg engang skal til turnering deroppe. Jeg er så bare 5 år ældre end hende, men fuck det. (:
Nå har lige fået en besked fra Maria om at de kører nu, så må hellere få gjort mig klar.
Linda P er mit største idol !
14. november, Åbenrå. Kan ikke vente !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar